Pět minut s MUDr. Petrem Pachmanem

MUDr. Petr Pachman

Jaké koníčky má MUDr. Petr Pachman, které pacienty má nejraději a jak začíná svůj den? Nejen to se dočtete v rozhovoru, který lékař poskytl pro portál Plasticka-chirurgie.info.

Jak začínáte pracovní den?

Tím, že cca 2 hodiny před mým budíkem se vedle mě v posteli začně vrtět můj dvouletý syn a já mu uhýbám :-) Jinak běžný začátek a krátká relaxace v autě s hudbou cestou do práce.

Který zákrok děláte nejraději?

Nejraději asi augmentace prsou, operace horních víček a liposukce. Stále mě hodně baví i miniinvazivní zákroky- aplikace injekčních výplní a botulotoxinu.

MUDr. Petr Pachman

Kdybyste nebyl plastickým chirurgem, kterou profesi byste vykonával?

Určitě bych se snažil stát se architektem. Tuto práci obdivuji a architektura mi přináší pocit uvolnění a inspirace.

Které pacienty máte nejraději?

Klienty veselé, optimistické, pozitivně naladěné a s reálnou představou o zákrocích a možných výsledcích.

Který zákrok je podle Vás nejrizikovější?

Každý zákrok má svá menší nebo větší rizika, která se pochopitelně snažíme minimalizovat,ale pokud plastický chirurg operuje hodně, občas se s nimi samozřejmě setká. Někdy je to u operací břicha, obličeje nebo prsou zvláště modelací, také u augmentací se může stát.

Jaké máte koníčky?

Největším je teď jednoznačně můj syn. Pak je to určitě moje práce a pro relaxaci silniční, horská i sjezdová cyklistika, architektura (funkcionalismus a minimalismus), rocková hudba a cestování.

dr. Petr Pachman

Jak dlouho u Vás trvá konzultace?

Záleží na typu zákroku. Snažím se dopodrobna klienty informovat o všech aspektech operace i operačních technikách a tak konzultace trvá většinou mezi 15-30 minutami.

Dáváte pacientům své telefonní číslo na mobil?

To by mělo být samozřejností a jsem 24 hodin denně na telefonu (mimo saunu :-) ). Vizitku s číslem ode mne dostává každý můj klient.

Co děláte, je-li pacient nespokojený s výsledkem zákroku?

To se naštěstí příliš nestává, ale pokud se tak stane, pak je na místě konzultace, vysvětlení, zhodocení a pokud je možná, tak korekce výsledku.

Jak postupujete, má-li pacient nerealistická očekávání?

Určitě je nezrealizuji, ale důkladně vysvětlím, a pokud to nepomůže, pak klienta jednoduše odmítnu.

 

Zdroj: www.estheticon.cz

Novinky