Kampaň ve stylu Jamese Bonda a jeho Bond girl! Líbí se vám?

Před pár dny spustila naše klinika novou kampaň, která je aktuálně k vidění na několika billboardech v Brně, ale brzy zasáhne i Prahu a Ústí nad Labem. Jak tato svůdná a tak trochu odvážná kampaň vlastně vznikala? O tom jsme si povídali přímo s marketingovou manažerkou Pavlou Toufarovou, která kampaň vymyslela a zároveň se stala jednou z jejích hlavních tváří...

MEDICOM CLINIC

Pavlo, prozraďte, jak se zrodila myšlenka na kampaň právě v tomto duchu?

Každý rok v lednu spouštíme větší outdoorovou kampaň, ve které prezentujeme naše klientky. Myšlenku té letošní jsem měla v hlavě už dlouho. Vždycky jsem si říkala, že by bylo hezké nafotit společně doktora se svou klientkou v nějaké zajímavé kompozici. Potom začala éra Instagramu a s ním spojených hashtagů, tak jsme začali používat spojení #medicomgirl pro označení našich klientek – žen, které u nás podstoupily nějaký zákrok. Slovo Medicomgirl mi logicky připomínalo Jamese Bonda a jeho Bond girl, takže se mi oba nápady v hlavě spojily a vznikla tato kampaň.

Tváří kampaně jste se tentokrát stala přímo vy spolu s lékařem Pavlem Horynou. Dále i Sandra Parmová, jedna z našich #medicomgirl a zároveň tvář zpravodajství TV Prima, spolu s lékařem Petrem Pachmanem. Proč právě tyto dvojice?

Sandra je moje kamarádka, jedna jsme bruneta, druhá blondýna. Jednu operoval primář z brněnské kliniky, druhou primář z té pražské. Obě jsme maminky a jsme aktivní na sociálních sítích. Aktuálně ale přemýšlím o tom, že bych kampaň postupně rozšířila o další doktory. Myslím, že je to nejlepší forma reklamy, protože prezentujeme reálné klientky, naše doktory a zároveň výsledek jejich práce.

MEDICOM CLINIC

Vy i Sandra Parmová jste podstoupily operaci prsou, konkrétně zvětšení prsou implantáty. Co vás osobně k zákroku přimělo?

Vždy jsem měla k plastické chirurgii a obecně ke kosmetickým úpravám pozitivní přístup. A jednoduše se mi líbí „umělá“ prsa, takže jsem se těšila, že jednou operaci podstoupím. To mě také dovedlo k mojí práci. Když pracujete v marketingu a děláte reklamu na něco, čemu věříte a co vás baví i fascinuje zároveň, pak je to opravdu zábava a radost.

Proč jste si vybrala za svého operatéra právě plastického chirurga Pavla Horynu? Co vás přesvědčilo o tom, že on bude ten pravý?

Pavel je empatický člověk, pečlivý ve všem, co dělá a jak vypadá. To vše vás postupně přesvědčuje i o tom, že stejně tak pečlivě bude přistupovat ke své práci. Navíc je mi osobně nejblíž, je to můj kamarád a nestydím se před ním. I přesto to ale byla těžká volba, protože všichni naši doktoři mají krásné výsledky.

Podle čeho by si žena měla vybírat svého lékaře, pokud si přeje podstoupit zvětšení prsou?

V první řadě by si měla vybrat osvědčenou, větší kliniku. Takovou, která má pěkné zázemí, kvalitní technologické vybavení a kvalifikovaný personál. Při výběru lékaře bych přihlédla i k doporučení svých přátel a známých. Také bych si přečetla recenze o daném lékaři a prohlídla si fotky jeho klientek před a po zákroku. V neposlední řadě by mě ve výběru určitě ovlivnily i osobní sympatie
 

MEDICOM CLINIC

Napište nám svůj názor na naši novou kampaň! Kam nejlépe?

Jak se vám nová outdoorová kampaň ve stylu Jamese Bonda a jeho Bond girl líbí? Už jste viděli naše billboardy? :-) Napište nám buď na Facebook @MedicomClinic nebo na Instagram @medicomclinic. Stejně tak můžete napsat a sledovat přímo Instagram Pavly Toufarové, která za celou „bond myšlenkou“ stojí. I ona bude určitě ráda za vaše názory a ohlasy. Děkujeme!

Novinky Plastická chirurgie